Wednesday, October 19, 2016

Forex Ekonomiese Kalender Iphone App

FX360 Launches Forex iPhone App 20overloop% 20Widget% 20Support / Cleaker / beelde / calendar. png "/% 26 Mei 2009 Eerste verskoning ek vir nie blogging. Boris het weg was, sodat ek kon doen dubbele belasting op FX360. Hel môre terug sodat ek belowe meer blog! As jy my ken, ek is lief vir alles Apple en ek verslaaf aan my iPhone. So daarom is ek baie opgewonde om aan te kondig dat FX360 'n iPhone App is van stapel gestuur! Forex-handelaars gebruik van Apple's® gewilde iPhone ™ het nou die forex mark by hul vingerpunte. Die nuwe aansoek - nou beskikbaar by die Apple ® iTunes Store - bied alles van die beste kenmerke van FX360, maar in 'n vinnige, draagbare iPhone ™ - gebaseerde formaat. Die FX360® iPhone ™ aansoek kenmerke: - Real-time kwotasies vir die groot munt pare, olie, goud en Amerikaanse Europese, Asiatiese aandele en effektemarkte - Dit bied ook dinamiese intraday kaarte - Real-time ekonomiese kalender met opgedateer nommers, beskrywings en historiese data. - Kommentaar deur Kathy en Boris - Handel seine van ons tegniese ontleders Roger en Brad Laai die FX360. iPhone app uit die iTunes Store nou Hier is 'n paar voorbeelde:


No comments:

Post a Comment