Saturday, October 15, 2016

Forex - Get Rich Stadig

Forex Get Rich Stadig Hey ouens, ek het nie veel van 'n kans om die blog onlangs opdateer het. Ek het hard gewerk met die Super VIP ouens en dit is die neem van 'n baie van my tyd. Oor die afgelope twee weke het ek daarop gewys met 'n paar van die mees algemene vrae beginners in die Super VIP groep het my gevra. Hierdie vrae is waarskynlik bekend aan jou: Hoe lank dink jy sal dit neem om my rekening te groei vanaf $ 1000 tot $ 50,000? Hoe lank voor ek kan my werk hou? Hoe lank voordat ek kan $ 20,000 te maak? Jy sien waarskynlik 'n tema op al hierdie vrae :; geld. Let's face it die oorgrote meerderheid van die mense is aangetrokke tot Forex vir die geld. Forex kan jy geld maak. Dit kan jy 'n klomp geld te maak, maar dit sal nie gebeur vinnig. reality Check Ek is seker jy reeds weet dat Forex is nie 'n vinnig ryk skema. Baie mense daar buite spuit daardie lyn. Maar wat baie mense sal jou vertel nie forex is 'n loopbaan. En soos met enige loopbaan kan dit 'n lang tyd om te Forex bemeester neem. So, as jy dit oorweeg Forex moet jy jouself vra twee eenvoudige vrae: Moet ek die passie wat nodig is op 'n nuwe loopbaan te neem en suksesvol wees? Moet ek die geduld nodig deur die knoppe te kry in die pad om te slaag? As jou antwoord is nee vir een van hierdie vrae dalk Forex is nie vir jou. Om ryk Slow Ek is die handel vir nege jaar nou en ek moet nog enigiemand wat vinnige ryk gekry het in Forex ontmoet. Ek sê nie dat dit onmoontlik is. Wat ek sê, is dat die oorgrote meerderheid van die suksesvolle handelaars ryk stadig. Besig om 'n suksesvolle Forex handelaar breek in vyf stappe: Leer die basiese beginsels Skaafwerk Voorbereiding (skryf 'n behoorlike handel plan en geld bestuursplan) Die ontwikkeling van 'n handel metode Toets jou handel metode Opstel van jou handel metode Spyker af jou handel sielkunde. Om ryk! Die meeste nuwe handelaars wil om te spring vanaf stap een om te stap vyf in die ruimte van 'n paar maande. Realisties, sal jy het om te gaan deur middel van elke stap om suksesvol te wees en dit sal jou 'n geruime tyd neem. So ek is jammer om die een vir jou dit vertel word nie, maar Forex is baie duidelik 'n ryk stadig spel. 'N paar goeie nuus is egter dat Forex4Noobs bied 'n gratis video-kursus wat jou sal lei deur stap twee "op te stel". Forex4Noobs het ook 'n prettige en interaktiewe forex onderwys skool. wat sal jou help met stap een "leer die basiese beginsels". So hoekom pla? Wel die feit is dat die meeste mense nie vinnig ryk in enige loopbaan of besigheid te kry. So opgee op Forex, want dit jou tyd om te bereik sukses is dom sal neem. Ek persoonlik voel dat die beste ding omtrent Forex is die vryheid wat dit bied. Anders as die meeste beroepe, wanneer jy raak deurlopend winsgewend in Forex kan jy terug skaal jou grafiek tyd. Oor die afgelope twee maande, het ek 'n stophorlosie en snel die totale bedrag van die tyd wat ek spandeer handel per week. Ek het gevind dat gemiddeld ek spandeer ses ure per week handel. Vergelyk dit teen die 8-12 uur werksdag meeste mense gedwing word om hierdie dae te doen. Forex is die voor die hand liggend wenner. Forex doen beslis 'n baie voordele en dit kan jou lewe omdraai. Maar moet asseblief nie te val in die strik van denke wat jou ryk sal wees binne ses maande.


No comments:

Post a Comment